Passa al contingut principal

Les vostres crítiques (II)

Aquí la segona entrega de crítiques d’”Incendis” en 140 caràcters...  Alguns tenen més de 140 caràcters, però valien massa la pena per no posar-los!


Brutalment bella, tràgicament poètica... Feia anys que no veia una obra que m'agradés tantíssim. Clavada a la butaca tres hores que es van passar en un no res: fa tres dies que la vaig veure i encara la tinc present al cap com si encara no hagués sortit del teatre. Magnífica interpretació i sublim posada en escena. Hi tornaré per gaudir plenament de tot això sense estar pendent de l'argument. Una meravella que em va deixar sense paraules.

Ahir vaig ser al Romea i tots els meus problemes es van esmicolar davant l'horror que prenia vida damunt l'escenari. Meravellosa, sublim!! No esperava que pogués colpir-me fins a aquest punt. És impossible quedar-se indiferent davant la magnitud i la interpretació d'aquesta història i resistir-se a que t'arribi és una tasca perduda. FELICITATS!!

No hi ha prou paraules per descriure #incendisde @cia_laperla29 @Teatre_Romea, menció especial per totes les interpretacions, un plaer!!

Ressaca emocional amb Incendis al @Teatre_Romea . Fantàstic! Felicitats a tots!!! @cia_laperla29 un gustasso!!!

@cia_laperla29 un escenari només amb una taula i el terra de sorra, es converteix en diferents imatges imaginaries reals... Impressionant!

Brutal Incendis @cia_laperla29. Sense paraules..Moltes gràcies Broggi, Manrique i Segura. Gràcies x recordar-nos... bit.ly/wnRv9x

Brutal Incendis @cia_laperla29. Sense paraules..Moltes gràcies Broggi, Manrique i Segura. Gràcies x recordar-nos com n'és de gran el teatre!

Tornant a casa després d' #incendisromea, trista i feliç. Em fan mal els ulls i les mans. Llàgrimes i aplaudiments. Genial @cia_laperla29!

Magnífica interpretació de @clara_segura i Julio Manrique a #Incendis. Un fort aplaudiment per la @cia_laperla29!!! @Teatre_Romea

BRUTAL #Incendis al @Teatre_Romea!! Fans absoluts d'en Manrique, la Segura i en Broggi! @cia_laperla29 1treball precís i preciós!

Comentaris

  1. Fascinant el que ens vareu fer sentir ahir al vespre amb Incendis. L'art obra els camps semàntics i l'excel·lència els reafirma. Una ovació a la creació teatral. Un regal. Gràcies tots. Us estimo !

    ResponElimina
  2. Aquí us deixo l'enllaç de la meva crítica: http://allegir.wordpress.com/2012/03/10/incendis-al-romea/

    Simplement BRUTAL!

    ResponElimina
  3. Com aquelles velles nits del Lliure! Quan encara vivia el Fabia i sabies, al sortir, que el verí del teatre "de veritat" t'havia enverinat per sempre.....despres del Hamlet i l'Electra, se segur que el Manrique i la meravellosa Segura son garantia de que tornará a apareixer, com deia Lorca, el veritable "duende". Gracies per una feina tan honesta!!!

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Traduccions-Translations / 4 notes del director

1/   L'acció de Tranduccions té lloc al poblet imaginari de Baile Beag (al comtat de Donegal, al nord-oest d'Irlanda) l'any 1833.  Irlanda encara forma part del Regne Unit, i l'obra descriu l'arribada al poble d'un destacament de geògrafs militars que tenen la missió de posar un nom anglès als topònims irlandesos. Baile Beag, per exemple, passarà a dir-se Ballybeg, i Druim Dubh es convertirà en Drumduff.  Aquesta missió, camuflada com a mera operació administrativa, en realitat forma part d'una estratègia més àmplia de l'imperi britànic: fer desaparèixer l'irlandès de la vida pública. Una estratègia que també es fa visible amb la construcció al poble d'una escola nacional totalment gratuïta i on l'irlandès, per descomptat, no s'ensenyarà.  Els personatges, els professors i alumnes d'una escola rural i autogestionada que garantia l'aprenentatge no només de l'irlandès sinó també del grec, de les matemàtiques i del l...

Volar amb 'Els cors purs'

Els cors purs és un viatge que fa temps que volíem fer. Un espectacle que fa temps que teníem al cap i un text que ens perseguia –per allò que explica, per la brutalitat que s’amaga darrera una història com aquesta, aparentment senzilla. Partint del relat de Joseph Kessel ens agradaria aconseguir explicar la relació gairebé immòbil entre dues persones que s’estimen; explicar les seves causes, arguments, renúncies.  Com transportar aquesta situació, pràcticament sense acció, al llenguatge teatral? Deixarem que els actors s’apoderin dels personatges (o a la inversa), des del lloc on es troba cadascú. Potser el teatre és aquesta cerca, un camí difícil per tal de trobar un nou llenguatge, una manera de mostrar allò que no veiem a primer cop d’ull; una espieta per on poder observar la quietud de dues persones que no permeten estimar-se. Una pena infinita. Un rosec al cor que apareix tot d’una, mentre a l’escenari, els actors –i els personatges– dissimulen allò que senten. I volen...

larealitat29

La Perla 29 fa un grapat d’anys que no para de fer coses. Més que pensar, fem... i a base de fer ens hem anat construint com a ens real, que existeix, que ha sabut organitzar un gran equip fix i un grandíssim equip de col.laboradors.   Afiançant i treballant dia a dia un espai teatral per a la ciutat de Barcelona, dins del nostre petit país. Construït amb cada projecte una manera de fer, una imatge, que ens identifica amb una manera d’entendre el teatre i la cultura. Procurant una bona relació amb tot el territori, a través de les gires i les col·laboracions puntuals. Buscant sempre anar més enllà i creuar les fronteres del nostre ecosistema, a Espanya i a la resta del món. Aglutinant espectadors i engendrant una associació d’espectadors entorn al nostre projecte. Avui La Perla és una realitat. Som una realitat. Existim. Som aquí, som reals.    A vegades pensem que ens podríem definir així, com una realitat que existeix, que és aquí malgrat les difi...