dimarts, 24 d’abril de 2012

Les vostres crítiques (VII)




I finalment (snif, snif) el darrer recull de crítiques d’Incendis que heu anat penjant a les xarxes. Gràcies per la vostra entrega!



Clara Altarriba Lucas
Quina passada ahir a la nit. Vaig viure una cosa excepcional, mai m'havia passat això en teatre. No podia parar de plorar. Vaig arribar a casa i encara plorava. Gràcies per aquesta feina tant ben feta, per ser tant generosos sobre l'escenari.

Manal Kahi
Uno sabe que ha asistido a una obra excepcional cuando, más de una semana después de haberla visto, sigue viendo a Jeanne, a Simon, a Nihad, a Sawda y a Nawal en toda parte y en tanta gente… INCENDIS obsesiona!

@uri_mora
Encara sense paraules per descriure la meravella de #incendisRomea @Larsgez @clara_segura @cia_laperla29 @Teatre_Romea.

@aliciaribor
@cia_laperla29 encara tinc el cor i l'ànima encongits, només una paraula pot trencar el meu silenci. Gràcies. #IncendisRomea, sou enormes!

@roviramuntada
@cia_laperla29 #IncendisRomea obra colpidora i magnífica del reflex d'una família, d'una societat perduda. Magistral Manrique i Segura.

@laiafs
Encara tremolo! #incendisromea és l'infern més bell que us pugueu imaginar... L'elogi més gran els hi va petit. Gràcies, @cia_laperla29! #fb

@xaviadler
Bravo @cia_laperla29 Sortint d' #IncendisRomea angoixat però content. Espectaculars tots, del primer a l'últim que ho han fet possible!

@Blanca_gllado
@Larsgez , @clara_segura , @cia_laperla29; esteu creant escola, sens dubte!! avui he vingut a #incendis... encara ho estic paint! :D gràcies.

@annabrullet
"Mai és bona senyal q els joves marxin corrent" el 5è incendi te l'endus a casa. Enorme #incendisromea gràcies @cia_laperla29 @Teatre_Romea.

@clara_segura és genial que torneu amb #IncendisRomea al Nadal, però se'm farà etern...


Moltes, moltes gràcies a tots!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada